با ما تماس بگیرید: 03136670004

بهترین نرم افزارهای رایگان ویدئو کنفرانس کدام‌اند؟

یکی از مهمترین تجهیزات سیستم‌های کنفرانس ویدئویی، نرم افزارهای رایگان ویدئو کنفرانس هستند که باعث برقراری ارتباط بین دو دستگاه متفاوت در بستر اینترنت می‌شوند.
بهترین نرم افزارهای رایگان ویدئو کنفرانس کدام‌اند؟

تمام کسب و کارها اولویت‌های متفاوتی برای استراتژی ارتباط و همکاری خود دارند. برای برخی سازمان ها، هزینه مهمترین مسئله است، در حالی که برخی دیگر حق بیمه، قابلیت اطمینان و پشتیبانی اهمیت بسیاری دارد. استفاده از سیستم های ویدئو کنفرانس توانسته تا حدودی این مشکلات را برطرف کند. همانطور که قبلا گفته شد این سیستم‌ها از تجهیزات متعددی تشکیل شده‌اند اما یکی از مهمترین آن‌های نرم‌افزارهای برقراری تماس هستند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نرم افزارهای ویدئو رایگان ویدئو کنفرانس آشنا کنیم تا بتوانید در هزینه‌های کسب و کار خود صرفه‌جویی کنید.

نرم افزار های رایگان ویدئو کنفرانس

گزینه‌های بسیاری برای نرم افزارهای رایگان ویدئو کنفرانس وجود دارد. با این حال، همه برای همکاری در محیط کار طراحی و یا مناسب نیستند و باید ویژگی‌های مناسبی را برگزاری یک جلسه به صورت آنلاین داشته باشند.

۱) نرم افزار Lifesize Go

یکی از بهترین نرم افزارهای رایگان ویدئو کنفرانس، نرم افزار Lifesize Go است. این اپ نزدیک به دو دهه است که برای برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت پشتیبانی از هشت شرکت کننده را دارد. برای اضافه کردن تماس با کمک این نرم‌افزار تنها کافی است یک ایمیل برای کاربر جدید ارسال شود.
مزایا:
بدون بارگیری یا نصب، مدت زمان نامحدود جلسه، اشتراک گذاری روی صفحه نمایش، فیلم با کیفیت HD، قابلیت اطمینان و امنیت در سطح شرکت به طور پیش فرض

۲) نرم‌افزار Google Hangouts

از دیگر نرم افزارهای رایگان ویدئو کنفرانس می‌توان به Google Hangouts اشاره کرد. این نرم‌افزار با توجه به قابلیت‌هایی که گوگل دارد، گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در تجارت است.

مزایا:
از مهمترین ویژگی‌های این نرم‌افزار قابلیت اتصال به صورت همزمان به ده شرکت کننده است. همچنین قابلیت اجرا بر روی مرورگر کروم، Gmail و تقویم گوگل را نیز دارد.

۳) نرم‌افزار Skype for Business

Skype for Business یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهای رایگان ویدئو کنفرانس است. این نرم‌افزار با همکاری تیم مایکروسافت کار می‌کنند و قابلیت پشتیبانی از ۱۰ تماس در یک زمان را دارد.

۴) نرم‌افزار Zoom

Zoom از دیگر نرم افزارهای رایگان ویدئو کنفرانس است که توانسته یک سرویس همگرا برای مکالمات ویدیویی گروهی ارائه دهد. برنامه Zoom Basic به کاربران این امکان را می‌دهد تا با 40 دقیقه مکالمه از ویژگی‌های متعددی مانند اشتراک گذاری صفحه، ضبط محلی، اتاق‌های برک آوت و فیلترهای دوربین برخوردار شوند.
مزایا:
فرایند ثبت نام ساده، ضبط تماس و پشتیبانی از ۱۰۰ خط تماس

۵) نرم‌افزارهایی با نسخه‌های آزمایشی

بسیاری از کسب و کارها فقط برای زمان محدودی به نرم افزارهای رایگان ویدئو کنفرانس نیاز دارند به همین دلیل استفاده از برنامه‌هایی با نسخه‌های آزمایشی از بهترین گزینه‌ها هستند.
مزایا: 
برخی از نرم‌افزارهای آزمایشی امکان دسترسی به مجموعه کامل از ویژگی‌ها از جمله برقرای تماس با صدها یا هزاران نفر از شرکت کنندگان در یک تماس را می‌دهد.

کلام آخر

امروزه استفاده از نرم افزار های رایگان ویدئو کنفرانس با توجه به خواسته‌های مشتری و ویژگی‌هایی که دارند بسیار افزایش پیدا کرده است و نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای خرید یک نرم‌افزار تماس تصویری نیست. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را به پنج نمونه از بهترین برنامه‌ها آشنا کنیم تا بتوانید گزینه مناسبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.


نظرات کاربران
ارسال نظر
سایر مقالات
تفاوت های Voip و سیستم تلفنی آنالوگ

تفاوت های Voip و سیستم تلفنی آنالوگ

سانترال یک دستگاه فیزیکی مرکزی است که از آن جهت مدیریت تماس های سازمان استفاده می شود، زیر ساخت مورد استفاده در سانترال ها کابل مسی می باشد و برای توسعه نیاز است که برای هر مورد جدید کابل کشی انجام شود.
ویدئوکنفرانس SX20 Cisco و مزایای آن

ویدئوکنفرانس SX20 Cisco و مزایای آن

Cisco TelePresence SX20 Quick Set (SX20 Quick Set) (ویدئوکنفرانس SX20 Cisco) می‌تواند هر صفحه‌ نمایش تخت را به یک سیستم ویدئو کنفرانس ظریف و قدرتمند تبدیل کند. SX20 Quick Set برای ارائه ویدئو با وضوح بالا و کنفرانس چند شاخه‌ای با انعطاف‌پذیری مناسب برای اندازه و تنظیمات مختلف اتاق طراحی شده است و قیمت مناسب دارد. SX20 Quick Set از قابلیت تعبیه شده برای پشتیبانی چند نقطه‌ای با فناوری Cisco TelePresence MultiSite پشتیبانی می‌کند.
ویدئوکنفرانس آوایا CU360

ویدئوکنفرانس آوایا CU360

استفاده از ویدئوکنفرانس در برگزاری جلسات کاری و آموزش از راه دور یکی از تکنولوژی‌های بسیار کاربردی است. این سیستم با ایجاد یک ارتباط صوتی - تصویری بین چند مکان مجزا و دور از هم به ما امکان برقراری ارتباط با افراد مختلف در مکان‌های مختلف را به طور هم‌زمان می‌دهد. یکی از محصولات پیشرو در این عرضه ویدئوکنفرانس آوایا CU360 است.