با ما تماس بگیرید: 03136670004
اخبار

 

دفترچه راهنمای کاربری تلفن های سیسکو و گرنداستریم منتشر شد

  • 16\08\1396
 
از آخرین مستندات تدوین شده واحد تحقیق و توسعه این شرکت، مستند هایی تحت عنوان "دفترچه راهنمای کاربری گوشی های گرنداستریم" و "دفترچه راهنمای کاربری گوشی های سیسکو" است که گام اولیه در آشنا سازی کاربران این نوع گوشی ها محسوب گردیده و به زبان فارسی ارائه شده است. کوشش ما بر این است که این نوع مستندات طی شماره نسخه های سریالی آتی به روز تر و کامل تر شوند.
 
 
 
 
 

 

 

فراگیری استفاده از محصولات ویپ و توسعه بیش از پیش این فن آوری در عمل تنوع بسیار زیاد در تجهیزات ویپ را به همراه داشته است. این تنوع گرچه محاسن خاص خود را دارد اما غالبا کاربران و استفاده کنندگان این سیستم ها را دچار سردرگمی کرده تا جایی که در بیشتر اوقات شاهد عدم استفاده کامل از امکانات و ویژگی های کاربردی فراوان آنها هستیم.
عدم آگاهی کاربران از روش های بهره برداری از امکانات یک سیستم ویپ و به خصوص تجهیزات نهایی همچون گوشی های تلفن، از عوامل اصلی در این مورد بوده و متاسفانه بخش اعظم این موضوع نیز به نبود مراجع و مستندات مدون و ساختاریافته از سوی توزیع کنندگان این محصولات باز می گردد.

لذا در همین راستا گروه تکفانت به عنوان ارائه دهنده محصولات و خدمات برند گرنداستریم و سیسکو در ایران، پروژه مستند سازی این تجهیزات را در دستور کار خود قرار داده و تا کنون نیز مستندات متنی و تصویری زیادی را در قالب مقالات و ویدئوها از طریق اینترنت به مخاطبین محترم ارائه نموده است. از آخرین مستندات تدوین شده واحد تحقیق و توسعه این شرکت، مستند هایی تحت عنوان "دفترچه راهنمای کاربری گوشی های گرنداستریم" و "دفترچه راهنمای کاربری گوشی های سیسکو" است که گام اولیه در آشنا سازی کاربران این نوع گوشی ها محسوب گردیده و به زبان فارسی ارائه شده است. کوشش ما بر این است که این نوع مستندات طی شماره نسخه های سریالی آتی به روز تر و کامل تر شوند.

دفترچه "راهنمای کاربری تلفن های سیسکو" سری اِسپا شامل 70 صفحه و در قالب پنج فصل  تدوین شده است:

 

 

فصل اول: آشنایی با کلیدهای خطوط و دکمه ها
فصل دوم: نصب و راه اندازی گوشی تلفن
فصل سوم: آشنایی با امکانات تماس گوشی های اسپا
فصل چهارم: آشنایی با امکانات پیشرفته تلفن های اسپا
فصل پنجم: واسط کاربری تحت وب تلفن های اسپا

برای اطلاع از جزئیات بیشتر، فهرست کامل این سند قابل دانلود است:

 

دفترچه "راهنمای کاربری تلفن های گرنداستریم" نیز در قالب 26 صفحه کاربردهای ضروری و شیوه به کارگیری صحیح امکانات یک تلفن گرنداستریم را به شما آموزش می دهد.

 

 

برای اطلاع از جزئیات بیشتر، فهرست کامل این سند قابل دانلود است:

 

شما می توانید برای دریافت این مستندات با بخش پشتیبانی گروه تکفانت تماس بگیرید. راحترین راه ارتباطی این مجموعه، تلفن های شرکت و یا نرم افزار تلگرام و ایمیل هستند:

Email:  Support@takfanet.ir
Telegram Account:   @takfanetgroup

شایان ذکر است این مستندات در حین نمایشگاه اتوکام 2017 که طی روزهای سی ام آبان تا چهارم آذر ماه 1396 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد،  به صورت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان غرفه گروه تکفانت قرار داده خواهند شد.

کاربرگرامی لطفا از طریق فرم نظر سنجی ذیل همین صفحه ما را از نظرات خود مطلع فرمائید. اطلاع از بازخورد مطالب ما را در جهت بهبود و تداوم اطلاع رسانی به شما عزیزان یاری خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط

راهنمای تنظیمات اولیه یک مرکز تلفن گرنداستریم

آموزش تصویری ارتقاء فریمور گوشی های اِسپای سیسکو

ویدئو:  آموزش فعال سازی Call Forwarding در گوشی های سیسکو

 

 

محصولات مرتبط

مراکز تلفن گرنداستریم


 


نظرات کاربران
ارسال نظر